Några tårtor jag har gjort!

Här är ett litet utplock av tårtor jag gjort det senaste åren. Dessa fann jag på min mobil och det finns fler sparade på en annan dator jag ska försöka ta fram.
 
En bröllopstårta jag gjorde på beställning under 2016, vaniljbottnar med vitchoklad mousse och Rabarbermousse.
 
En annan tårta jag fick på beställning där kunden hade sett bild på bröllopstårtan ovan och ville ha ungefär samma utseende, denna har vaniljbottnar med vaniljkräm och bärfyllning.
 
En klassisk prinsesstårta
 
Prinsesstårta, Gräddtårta och en frukttårta,
 
En tårta jag gjorde då jag var med och auktionerade ut en valfri tårta i en välgörenhetsauktion, Vinnarens önskemål var mycket choklad och ville ha en text på tårtan.
 
Även här auktionerade jag en tårta och denna vinnaren ville ha en klassisk gräddtårta :)
 
 
En Chokladganach tårta, Så himla enkel och fin att titta på. Vaniljbottnar med vaniljkräm och bärfyllning.
 
 
Min mamma och hennes sambo kom på besök och jag gjorde spontant en tårta under tiden dom var här. Resulterade i en förlovningstårta då dom precis hade förlovat sig =)
 
 
En gammal barndomsvän till mig hörde av sig och ville ha en bröllopstårta då hon skulle gifta sig, Hon ville ha en lite annorlunda design på tårtan och då detta var min första bröllopstårta var det en liten utmaning men blev bra tillslut,
 
 
En enkel liten vit chokladganch tårta.
 
 
Här är en bröllopstårta jag fick på beställning , Kunden ville ha en klassisk och fin bröllopstårta.
 
 
Här är en babyshower beställning jag fick, Rosa och blå cupcakes, cakepops och en babyshower tårta.
 
En annan beställning där kunden ville ha lite olika färger på rosorna, dock minns jag inte var tårtan innehåll.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snyggt! :)

Svar: Tack =)
mycakejoy.blogg.se

2017-03-01 @ 15:08:39
URL: http://imarginalerna.webblogg.se/
Postat av: AngelicasVärld

Men så fina - va duktig du är!!

Svar: Tack fina du =)
mycakejoy.blogg.se

2017-03-01 @ 19:45:18
URL: http://angelicasvarld.com
Postat av: JUNITJEJ

Jättefina tårtor!

Svar: Tack, vad glad jag blir =)
mycakejoy.blogg.se

2017-03-01 @ 20:10:37
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: