Vem är jag?

Hej!
 
Detta är mitt första inlägg och tänkte då passa på att berätta lite kort om vem jag är.
Jag är då en tjej på 25 år som älskar att baka och skapa fina bakverk, jag har en större passion till att just dekorera tårtor. Jag har alltid gillat att baka sedan jag var liten och är självlärd inom det mesta. Önskar att snart kunna få gå en konditorutbildning där jag kan få utveckla mina kunskaper och lära mig nya saker. Påbörjade en lärlingsutbildning inom bagare/konditor våren 2016, men var tvungen att sluta pga personliga själ.
 
Här kommer jag att dela med mig utav mina favorit bakverk och recept, samt bilder på tårtor jag gör osv :)
Jag älskar att testa på nya saker och därmed kommer jag även att dela med mig mina åsikter genom att testa produkter och tjänster så som t.ex Loddo, Bakboxen osv. Jag är även med i Buzzador där man får testa olika produkter så det kommer även ni att få ta del av.
 
                                                           
                                  
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: