Månadens Kökets Box

 
Denna månadens kökets box har kommit , alltid lika roligt =D Älskar såna här prenumerationsboxar då man blir så spänd för att man inte vet vad som finns i, den samlar hela familjen och man hittar alltid nya favoriter.
 
Denna boxen hade lite blandat innehåll vilket jag gillar och allt passade oss jätte bra =)
 
  • Coca-Cola Zero - Cola zero re-lanseras med förbättrad smak.
  • Vegata Allkrydda - En krydda som passar till precis ALLT!
  • Felix BBQ Sweet & Smokey - Ska bli spännande att testa denna till en god kötttbit.
  • Lakrits & Chilirub - Denna är jag väldigt nyfiken på, får se hur jag använder den.
  • Fusilli Gotlandspasta från Kungsörnen - Pasta äts inte allt för ofta här hemma, men det ska nog få bli lite pasta sallad av denna.
  • Utvalda Fröknäcke med Örter och Havssalt Har inte hunnit smaka dessa men hoppas det faller någon här hemma i smaken, inte jätte förtjust i dessa typer av fröknäcken tyvärr.
  • Rostade & Saltade Edamamebönor från Exotic Snacks - Mums mums! Dessa var jag tvungen att prova direkt och var jätte goda, min minsta dotter tog påsen och gick iväg så den fick tummen upp ^^
  • Vileda Glitzi Power Inox - Kom väldigt lägligt då jag verkligen behövde detta.
  • Serla Handy hushållsark - Kommer alltid behövas!!
  • 50kr Presentkort hos Kökets Favoriter - Denna blev jag glad över då jag älskar deras shop, beställt ett par gånger innan.
 
 
 
 
 
Detta är inget samarbete utan har beställt denna boxen för egna pengar! Boxen kostar 129kr inkl frakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: