Buzzador - Streetfood

Jag är med i Buzzador där man får chansen att testa olika produkter som är nya på marknaden och ge en ärlig recension om dom. Jag tycker det är jätte kul då man får testa på nya saker och även vara med att påverka. Dessutom är det helt GRATIS! Jag har hittills vart med i över 30 olika kampanjer, allt från kattmat, barnmat/produkter, skönhetsprodukter, mat/desserter osv.
 
 
 
Jag har nu fått testa en nyhet från Santa Maria som heter Streetfood som ska vara som klassiska foodtruck mat från olika delar av världen.. Dom har tre olika smaker och det är som ett litet middagskit, jag har testat deras Smoky Pepper Burgers som ska vara "Americanstyle burgers" och heeelt ärligt var de inte helt i våran smak. Kryddan till burgarna var helt okej , men chipotle dressingen och de picklade grönsakerna var tyvärr inget för oss.
 
 
Är du sugen på att bli medlem så skriv gärna din mailadress i en kommentar så skickar jag en inbjudan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: