Bröllopstårta till min mamma!

För någon vecka sedan så gifte sig min älskade mamma, ÄNTLIGEN! ^^
Självklart bakade jag en tårta till dem, ett önskemål var citronmousse i tårtan och kanske ha något gul på tårtan. Och det fixade jag =) Det fick bli citronmousse och jordgubbar i tårtan. Täckt med vit sockerpasta och lite rosor samt en bård av gul sockerpasta.
 
Gjorde även lite cakepops som doppades i gul och rosa choklad. Sen fick det bli lite rosa maränger och så pysslade jag ihop några godispåsar till alla gäster.
Hjälpte till att pynta lokalen (glömde fota) och hjälpte till att göra hälften av maten! En lyckad dag blev det till slut efter all stress ^^ Önska att jag hann ta lite mer bilder men hade fullt upp med massa annat.
 
Önskar ni få receptet på denna superenkla citronmoussen så skriv en kommentar =)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken vacker tårta!

Svar: Tack, Vad glad jag blir ^^ <3
mycakejoy.blogg.se

2017-04-29 @ 12:41:14
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: